I ett snöit norrland

Japp, nu ligger man här, och ja jag ligger faktiskt ner och skriver nu, jag ligger till och med på en matta, det ni folket, det visste ni inte.

länge sedan man skrev nu, men har haft ett och annat för mig och kan redan nu säga att jag inte kommer kunna skriva nå mer på ett par dagar kanske veckor, ja vem vet, den som lever får se, jäkla skola att vara mycket nu,

Jag klarade fysiken !!!!


ja jäklar vilken jäkla kväll det var igår, vad kan man säga? jäklar att supa, men varför?! det är fan dagens stora fråga, varför i hela friden ska man supa så hårt? till vilken jäkla nytta? orka bli bakis, orka tappa kontrollen, och ska man göra det ska man väl ändå göra det när man har skoj, inte med en massa skumma människor från urskogen i norr, nej tacka vet jag min säng, satan vad skönt att sova i min säng, vakna upp och inte kunna andas för det är så jäkla dammig nere, fan det påminner mig ju om att jag måste städa när jag kommer hem, nej fy fan vad tungt :( nu blir jag nästan ledsen i ögat ju.

så mycket man borde skriva så mycket man har att skriva, men orkar inte, kan inte och får inte hinner orkar inte, eller vänta har jag redan skrivir orkar inte? ja åldern börjar ju ta ut sin rätt nu, ska vi gifta oss? nej för du får inte ha msn då, vad fan är det för stil?










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0