fredag

Nej det är väl lördag idag?
eller är det fredag?
Jag är så förvirrad så jag vet inte jag, inte gjort ett skit idag iaf, som vanligt,
de där jäkla vindruvorna var nog inte bra för magen min :(

Nordman gick vidare iaf, en jäkla brefrielse, är det iaf två låtar kvar i finalen som går att lyssna på.
 fastnat på skallen det där, "eller kan hon lura döden med sin makt"

Jag krossar sesse ¨på passians oxå, alltid lika skoj, äntligen jag är bättre än han på -happydance-

Funderat en del på onödiga grejor nu på senaste tiden, vart folk har tagit vägen, och varför det har försvunnit,
rätt intressant att tänka tillbaka och försöka förstå sig på hur de tänker...

Nu är det 2 lampor i min takremsa som har gått, det är ju nästan porrbelysning nere i rummet nu ju, skrämande tanke,

Nej nu ska jag gå ner och lägga mig och läsa LiH:s katalog för att se om jag hittar nå skoj.

Oj nu kom jag ju på vad jag gjort idag, jag har ju åkt 5 milen med mamma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0