Fredag

Vilken bra dag det har vart, helt fantastiskt inte för den har vart som jag planerade men ändå riktigt bra :D

Gick upp vid 11 gick ner och läste men bestämde mig ganska snabbt för att jag skulle passa på och vara ute när det var sånt fint väder ute, så gick ut och satte mig, så lyckades jag lura med mig syrran ut, så har vi spelat ute bandy halva förmiddagen känns det som, skoj skoj och en massa frisk luft :D dock är mina ben mindre fina nu, det kan jag dock bjuda på, det var de värt, så fick jag mina efterlängtade böcker, århundradets kärlekshistoria (eller vad den nu heter) var inte så jäkla dålig faktiskt, läst ut två böcker idag, och sett herrar 400 meter (ni som känner mig vet vad det innebär )

haha så nice dag, så lycklig, full av spring, full av energi, full av livsglädje igen, får se hur länge det håller i sig,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0