Fly high, and krasch like a super star !

Japp, inte mycket mer man kan göra, antar jag,

Lev livet för fan, snart sitter du där som en sunkig morsa med barn i varje hand och karl, som man är oduglig,
iofs så är de FLESTA karlar alltid odugliga men iaf,

körde idag, det ni gott folk, kung i trafiken -eller inte- men ändå, haha skoj var det iaf,


Frågan är vad man ska göra i veckan,

Jo vart o Stockholm också, såg ju Rihanna med lille syrran, vilket jäkla minne det kommer bli,
Helt otroligt men vi hittade tillbaka helt själva oxå, så underbart :D

Nej det här blev väldigt hoppigt det här, jo höll ju på att glömma en sak,

Hur i hela friden kunde inte Christer sjögren vinna?
Så jäkla lycklig man blir, efter att ha sett han :D
och nordman, så skön låt, så skön röst, så bra !

jäkla hero var inte ens bra ju, satan i brasan, Kan hon vinna, kan jag vinna oxå!
så nu jäklar ska jag ta lite sånglektioner (inte för det behövs med min underbara röst men ändå ;) ) och skriva en låt kan inte vara så svårt, dock så kan gittarspelandet ta lite tid, men sånt löser sig :P

Så kan det gå !
glöm inte,
Fly high, and krasch lika a super star !
* Hell yeah*

Kommentarer
Postat av: Sesse

förutfattade meningar ;)

2008-03-19 @ 14:25:44
URL: http://sesses.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0