bloggnoja

nej vad är det jag ser en flygande ande? nej kan det vara sant? ja men det kan det ju, lite Cooolt !

hur svårt kan det vara egentligen att vara seriös?
Väldigt om du frågar mig,

dagens andra stora fråga lyder, hur fan kan det vara så gott med falukorvsmacka på tumbröd -veckans-

nej men ska vi blilite seriösa?

kom hem från Norrland igår, (tror jag det var iaf)
Så jäkla skönt att vara hemma i lilla gävle igen, dock så är det läskigt att se så mycket folk nu igen,

bara 2 frågor kvar på hemtentan med, och biologin går framåt... :D

jo körde igår med, det gick väl med blandat resultat, säger bara en sak och det är att jag är glad över att det var mörkt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0