trött som ett svin

Vem kom på den idiotiska idén om att börja jobba kl 12 en lördag?!
Vem? den personen måste ju ha tappat bort några hästar på väg till stallet,
det är inte bra på en fläck!
hela dan är ju förstörd, sen hjälper det inte att Carro är trött som en svin oxå.

fick iaf jobba igår, får se hur den här kära dagen slutar då..


snart ledig vecka ! tror ni Carro längtar lite, sova sova sova och minigolf med lille syrran,
Det som verkligen är Carros sport haha.


gårdagen gav mig en massa tid att tänka på och jag bestämde mig nog i att skita i allt som är nu och
bara vara istället, jag orkar inte bry mig om någon/något som ändå kommer försvinna lika fort det kom,
det gör lite ont, men de är de bästa som danne sa : orka fucka upp allt.
ne man har nog med skit ändå, det påminde mig om den jäkla matten oxå, kan man få mer tok?

Kommentarer
Postat av: Linnéa G.K

Ha en bra dag! :)

2008-06-21 @ 10:58:25
URL: http://lgk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0