Tisdag?

Japp då var det tisdag igen då, Carro börjar jobba om 15 timmar eller något liknande,
det var mitt sommarlov det, känns ju skit stabilt, -eller inte- men iaf så är det, bara bita ihop och köra,
saker och ting brukar ju gå rätt fort när man väl har börjat med dem.

skumt 1år och 2 dagar sedan vi stod där på trappen lyckliga som satan för att äntligen vara klar i skolan,
Vi hade gjort det, vi hade tagit oss igenom 12 år, frågan är bara vad vi gör nu, vad hände med klassen?
Vad har vi gjort av våra liv, är det egentligen någon som har kommit någon vart? vad har vi gjort det senaste året?

en dag man aldrig kommer glömma iaf,

Var och hämtade nyckel och schema igår, var väl mindre lyckat, men jag fick iaf det jag skulle ha iaf,
Jag var "ledig" de ggr jag behövde vara ledig oxå, känns ganska skönt faktiskt, så man slipper strula med sådant.

hehe tidigt ikväll, fotboll i kväll?
mycket att fundera över nu,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0