Tisdag...

Vilken dag idag alltså, jag ÄLSKAR min säng !
Så sjukt jäkla skön, helt underbar ! ja helt fantastiskt,
så ikväll har jag äntligen fått fingrarna ur arslet och släpat ner min dvd igen, så i natt blir det film, gissa vilken ;)
BRAVEHEART ! finns det någon bättre film?
Klart de gör, men braveheart är speciell, alltid lika rörd ^^*

Promenad med tobbe ikväll, alltid lika skoj, även fast vi kanske inte ska springa över vägarna sådär ;) haha
riktigt skönt att få prata av sig faktiskt, även fast jag inte tror du hängde med på så mycket men ändå :D
alltid lika skoj. Tack tobbe det uppskattades,

Semester nu!
japp semester i 5 dagar, ska man njuta lite?
ja för tusan, ända semester jag har den här sommarn, så underbart !
vilka förväntningar man har då, men känns på något konstigt vis som om det kommer bli pannkaka av alltihopa,
det bjuder jag på, det är semester iaf :D

haha på jobbet så tjatar det återigen om vilse i pannkakan, hur i hela friden kunde de sända något dyligt?
personerna som skrev det måste ha rökt på starka grejor.
helt sjuka låtar, inte ens jag och pitten skulle ha kunnat kommit på något dyligt, inte ens när vi var sjukt flummiga skulle vi ha kunnat kommit på något sådant, och då mina kära läsare då är det illa !

haha nej nu är det koppla in dvd och lägga sig snart som gäller, lär köra min vanliga fråga om de gick bra på lagret först bara ^^

Fly high and krasch like a superstar !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0