Tisdag,

Tisdag underbara tisdag...

Skön dag även fast man vart sjukt lätt irriterad, det är inte klokt hur lättirrterad jag är, och allt för en sån lite sak som att någon inte ringde, det är sjukt, det är riktigt sjukt,
fick pengarna idag iaf, riktigt nice,så nu är resan betald och nu har jag införskaffat ett par riktigt snygga brillor så nu kan jag "sjunga" bakom mina solglasögon, utan att ljuga :P haha

6 meter tyg också, så här ska det sys, får se hur bra det blir, men det kan iaf inte bli sämre än de vi hade, det är ju alltid något att vara glad över,

vi åker i natt oxå, ska bli intressant att se hur det går, jag och mitt lokalsinne känns inte som någon vidare bra kombination men men, fram lär vi ju komma någongång.

labbarna blev godkända, helt förvånad, men så kan det gå, det finns ändå.. :D
stan med lillen och sälen, alltid lika underhållande :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0