Så mycket bättre...

Ja, så mycket bättre än dig är jag, jag är faktiskt sjukt jäkla mycket bättre än dig,
för du är sjuk, riktigt sjuk.

Lång dag på jobbat, död innan jag ens kommit dit, trodde jag skulle slå ner någon på vägen,
som tur är så han jag sova bort den värsta smärtan innan, och tacka vet jag alvedon!
fy fan vad det inte var skönt, tack natta för att du stod där och höll mig i handen, aldrig mer säger jag, aldrig mer !
Kan inte ens beskriva hur jäkla ont det gjorde. aldrig upplevt något liknande, och då har jag haft ont överallt och ingenstans.

iaf åter till jobbet, så sjuka dem är, alltid lika roligt :P

sista skiftet i morgon då, ska bli så soft lär jag säga, ska bli så sjukt skönt att få lite ledigt, och sova lite,
och minigolf och volleyboll såklart, det är standard.

inte mycket att säga om dagen egentligen, den har vart rätt lugn och skön, på ett udda sätt, vet inte jag

inte har jag funderat nå idag heller, eller jo jag har funderat men de var mest på det som hände på förmiddagen och att
natta faktiskt stod där med mig, och stod vid min sida, hon höll min hand, kan man göra sånt tillsammans kan man fan i mig göra allt tillsammans, Pipen och borror mot världen,
Ingen är som min pitt, min alldeles egna lilla pitt, det jag försöker få fram är att jag är sjukt glad/tacksam/lycklig över att du var där, och att det betydde så sjukt mycket, vet inte om jag hade klarat de själv, TACK !


Dagens inlägg lär avslutas med dagens sanning :
Borror och Pipen mot världen!

Kommentarer
Postat av: Natha

De är alltid vi mot världen! Även om vi inte ses lika mycket som förr så ska du veta att jag alltid finns här om det är något! Å seru, min chef måste kännt på sig att jag behövde ledigt ;) visstå? ;)

2008-06-24 @ 20:24:05
URL: http://nathaliedeniz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0