Öronsnor och fotboll

Ja vilken jäkla kväll de blev, en jäkla dag i sig, så sjukt trött jag vart ett under att jag inte somnade fortare, att jag ens är vaken nu känns skumt, jag borde sova, varför gör jag inte det?

öronsnor is the shit ^^
fotbollen suger hårt kan jag lugnt säga, matchen var inte ens bra, inte ens lite bra, det är helt sjukt,
det ända som är bra är att det inte finns någon svartsjuka någonstans.

jag kom fram till en sak i natt när jag cyklade hem.

Hur kan alla vara snygga utom jag? ändå är det mig du fjantar runt med, hur går det ihop?

konstanterande nr 1
Vi hade nå spec, jag kanske är töntig och naiv, men jag tror inte att det vi hade kommer försvinna, vi känner varandra för väl, vi vet vad vi ska gå igång på och inte, det är sjukt, känslan att sitta där var som att åka 5 år bakåt i tiden, tänk att tiden går så fort !
det är sjukt, ändå känns det skönt att veta att du alltid kommer finnas där, för ärligt talat så tror jag faktiskt att du alltid kommer göra det. dock är det vi hade lagt bakom oss och det är så det ska vara...

bra dag, vaknade trött som en gnu, ville inte ens gå ur sängen, förstå hur tungt det är då, när man vet att man ska träffa maria och cykla upp till hemlingby för en promenad, vi tog 3:an gick rätt bra faktiskt den du, cykla hem och duschade hos maria för att sedan bege sig upp mot sätra och Bull, intressant snubbe det där, han kan då konsten att få en att skratta. fotbollen sög dock, var pizzan och groggen rätt okej, små, ovanligt små men ändå, det var skoj.
Om inte annat var det skönt att slippa tänka för en eftermiddag/kväll.
Jävla matte jag lär fixa i morgon :(

nej nu ska jag lägga mig i sängen och fundera på livets små ryck...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0