Midsommar...

Ja nu går det inte att förneka längre, nu ska det göras, inget jag ser fram emot direkt, men lär det göras så lär det.
så på måndag smäller det, inte det minste glad, men men det blir väl bra till slut hoppas jag,

lillen mötte mig på stan idag :D -Tackar-
går inte vara anonym i den här stan, hemskt ju !
men men bara bita i det sura äpplet...

midsommarn är här med över och klockan är 12:44 känns skit bra,
nu är det bara jobb som gäller i 4-5 dagar tills det är ledig vecka :D

jag har tänkt, och jag har tänkt och nu har jag kommit på det !
jag har snackat så mycket om trygghet de senaste dagarna så jag känner mig som en repig grammofon skiva, men iaf,
Tryggheten du ger mig kan aldrig ersättas, hur mycket jag än försöker så går det inte, det är du som är min, min stora, den där som aldrig försvinner från ens inre som natta så fint uttryckte sig.

Vad är det jag springer efter? vad var mitt mål? vad är jag ute efter? är jag egentligen ute efter något?
Vad i hela helvete är det jag håller på med?

ja förutom springer runt runt som en galen kines som åkte på galna grävlingssjukan..

haha nej som en vis person sa till mig en gång !

Fly high and krasch like a superstar !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0