Helgen...

Vilken jäkla misslyckad helg, men ändå så sjukt rolig,
om bara hägge kunde komma in på msn så vi får se bilderna :D
haha så sjukt flummigt,
volleybollen sket ju sig, ganska hårt, foten misshandlad, festen hemma före 1 och singstar ska vi inte ens gå in på,
men skoj var det, och schyst sällskap hade man :D
kanske bästa sällskapet ever.

Varför ska tiden gå så jäkla fort när man har roligt?
hur kan det redan vara söndag?
Jag vill inte, nu börjar man jobba imorgon, och ens ledighet är försvunnen, det var roligt den veckan man hade,
enda problemet är att nu är man körd, nu sitter man här, nu kan man inte träffa folket man vill träffa, det går, men hur skoj är det för dem att komma om jag bara jobbar?

Datan lika seg som vanligt, snart blir det väggen, allt jag säger, alla glada dagar är över nu...

Varför kunde jag inte bara öppna munnen och säga den bittra sanningen? Varför är jag så jäkla rädd?
Jag som alltid säger åt andra vad de ska göra, varför kan jag inte leva efter det själv?

Det är mycket som snurrar i Carros lille huvud just nu kan jag säga er, finns bara en sak att göra,
vänta och hoppas på det bästa, för jag hoppas verkligen att vi ses igen herr Emil.

Kan man ens säga sådär?

Jag har en ny person på min hatlista, egentligen hatar jag dig inte danne, jag hatar bara personen du blev,
du har lyckats du har fuckat sönder min skalle.

och ja nu kan du gotta dig i det med, GRATTIS !

Börja jobba i morgon oxå, känns ju mindre kul, samtidigt som de ska bli skoj att ha något vettigt att göra,
men hur kul är det att börja med 4 förmiddagar?
Smällar man får ta om man ska ligga på topp :P

Nej nu ska Jag fortsätta med matten, jag har tydligen två delprov att göra den här veckan :S
den ni gott folk, det var oväntat faktiskt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0