Handkräm

Så kvinnlig jag har blivit, fick handkräm på jobbet idag, som luktar så gott, det hjälper faktiskt lite,
men det kändes lite udda, sitta där på fabriken med en massa matcho gubbar så frågar de om de finns någon handkräm ^^
haha så nu slipper jag få skit torra händer, väldigt skönt faktiskt, slipper äckel lukten av handskarna med,
på tal om mina handskar, förstå vilken kemikalie blandning jag har på dem... ojoj

vart en givande dag idag faktiskt, idag satt jag bara 2h varan de var frukost och lunch :P och väntan på avbyte :P

alltid skönt när det finns grejor man kan göra, fick en genomgång av vad alla stora tankar,pumpar maskiner o grejor faktiskt var för något oxå, bra att friska upp minnet, dock var det väldigt förvirrande men iaf...

nej nu ska Tant Carro fortsätta med sin kära matte, insåg att jag hade en massa att göra den här veckan, så typiskt mig,
lär kolla om bussen går i morgon med, så jag kommer till jobbet, då jag så smart lämnade cykeln, utan att tänka på att det är lördag i morgon och att bussarna kanske inte går... så smart

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0