Gävle - Gbg?

Japp, Då börjar resan snart då,
Carro ska köra ner till Gbg iaf halvvägs, får se hur långt jag pallar, jag skulle ta första sträckan iaf,
känns väl helt okej, efter min lilla min träning med dragläget tidigare idag så ;)

hehe gjort klart ett par (markiser) redan, det tog ju sin lilla tid, men så är det när man vill ha det fint ;)
och fint blev det, riktigt nöjd faktiskt, ända problemt är dock att jag inte kan sy rakt, annars så.

det här kommer bli en lång natt och en ännu längre morgondag,
om vi nu stannar i jönköping så kommer lilla Carro se ut som en vandrande zomvap, tur att jag har införskaffat ett par solbrillor,

hehe sen blir det hem, hämta lille syrran och åka direkt vidare till studentfirande, det känns ganska hårt faktiskt, men så går det när allt händer på en gång.

Bara slappna av och ta det lugnt, det som händer, det händer,
men nu måste jag nog gå och leta lite kläder, hur fin måste man vara i morgon?

kjol eller jeans? den stora frågan det...

Kommentarer
Postat av: Natha

Bakom mina solglasögon ;)

2008-06-05 @ 12:37:23
URL: http://nathaliedeniz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0