fotboll, blodblåsor och blåtiror

Oj det var ju ett tag sen man skrev här insåg jag nu, shit vad hemskt egentligen :P så kan vi ju inte ha det.
som rubriken antyder är det så mina senaste dagar har sett ut, så får ni lägga till liter vis med slem/snor och ett väldans kraxande, men det börjar bli bra nu, det är ju onsdag, och ni som känner mig vet att idag ska jag vara frisk. så nu är det bara leva upp till det, ska ju träffa maria om någon timme för en tur i det gröna. och sen kolla på fotbollen, vilket kan bli en intressant upplevelse,

hade så mycket att skriva igår, som idag har blivit totalt bortblåst, ända jag kan säga är att det ser ut som om jag åkt på värsta smällen för området runt ögat är så svart av trötthet, då är det illa du.¨
Tröttare kan ingen vara än guds kära barna skara, 
 
Livet är ett roligt fenomen, det gäller att välja sina uppdrag med omtanke, annars kan det bli väldigt fel och du hamnar i fel famn,
och så kan vi ju inte ha det.


nej nu ska carro gå och leta rätt på sina 7 nr för stora tränings tröjor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0