feber en söndag

Vilken underbar dag idag, eller inte, men sånt är livet iaf...

Sjuk och ingen vill köpa mitt slem, tycker faktiskt det är lite elakt av folket.

Som sagt det har inte hänt så mycket den senaste veckan, mest jobbat, om vi nu kan kalla det jobba, suttit på en stol och låtit timmarna gå,
förhoppningsvis så kommer gamla hederliga c-skiftet att ge mig mer att göra.

jo jag har vart ledig idag, till vilken nytta kan man fråga sig, egentligen när man ändå bara legat och snorat, men men

natt i morgon, wohoo, jag som sett fram emot det, men nu känns det bara plågsamt, att jag vill göra är att bli frisk och sova,

vaknade vid 10 i morse och var överlycklig över att jag hade vaknat, för hade jag vaknat så innebar det ju att jag faktiskt hade sovit några timmar, och i lyckan över det så somnade jag om, och vaknade inte förrens lille syrran kom och fråga om jag kunde hjälpa dem att bygga upp poolen, så nu är poolen uppe den ni, nu är det sommar med andra ord.

Mitt huvud dunkar, så i morgon ska carro fixa alvedon ! om jag lyckas ta mig ner på stan.
vi får alla be en bön för att det lyckas, då jag ska träffa lillen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0