Dag : okänd

Jag vet faktiskt inte vad det är för dag idag, torsdag eller fredag,
egentligen spelar det väl ingen större roll, då jag ändå ska jobba i morgon med.
fast det är nog torsdag, för hade det vart fredag hade bror min vart gladare.

Så frågan är vad Carro har gjort idag,
börjar dagen 00-03 med att vara små dryg och snurrar runt i hopp om att kunna sova
04:30 telefonen ringer, dax att gå upp, vilket jag gjorde oxå dock lite senare men iaf, jag var ovanligt pigg för att vara mig, jag hittade morgonrocken på första försöket, slå det ni ;)
aja käkade lite, borsta tänderna och drog iväg,
05:27 cyklade jag in genom portarna för ännu en lång dryg förmiddag på fabriken
05:45 stämplar jag in, och fortsätter vandringen genom fabriken för att komma till kontrollrummet,
05:55 frukost
07:30 första ggr Carro gör något vettigt då hon fått nog av att sitta och kolla på nå jäkla skärmar som visar samma sak,
08:24 är proverna tagna och inmatade, och carro återvänder lyckligt till kontrollrummet ovetande om att det där var de ända vettiga hon skulle komma och göra den dagen,
08:30 - 10:30 stirra rakt fram
10:30 -11:05 lunch
11:05 - 11:25 stirra
11:25 Carro bestämmer sig för att här kan man fan i mig inte sitta rakt upp och ner bara, så nu måste jag göra något innan jag får tuppjuck, så hon bestämmer sig för att gå ut på upptäcksfärd, vilket ledde till omklädningsrummet, för behov som behövde uträttas, sen vidare genom hela fabriken på alla skumma gångar man gick förra året, jag hittar fortfarande -stolt- slutade iaf vid min kära sedimentering, där jag gjorde rent pinpetterna i brist på annat, sen gick man sakta tillbaka med tunga steg,
12:45 tillbaka i kontrollrummet, och väntar spänt på att folket ska byta så jag kan få komma bort och faktiskt göra något
13:30 kommer den första gubben
13:42 Carro stämplar ut och beger sig till duschen, vilket var sjukt skönt
14:05 kommer utanför dörrarna på väg till min ädla springare som ska ta mig hem,

nu när jag kollar tiden så insåg jag att det måste ha tagit en jäkla tid för mig att komma hem med tanke på att klockan nu slog 14:53
men så har min dag sett ut, någon som haft en lika icke givande dag som mig?
sen ska påpekas, att jag har svarta ringar runt ögonen som till och med självaste pandan skulle bli avundsjuk på,
börjar få ont i halsen, snor kallt i morse och det var stopp idag,
samt ska sägas att jag var ovanligt trött i benen idag, och att jag inbillar mig så mycket skit just nu.

Ska vi ta lite tankar och funderingar nu?
hur kan jag alltid lyckas sabba allt? eller rättare sagt varför känns det som att jag har sabbat det?
Vi vet alla att det fanns något, till och med jag har insett det, (då är det illa)
jag vill ha dig nära !
Dagens stora fråga: måste man verkligen veta allt om personerna man tycker om?
blir saker och ting verkligen så mycket bättre av det?
Hur ska du kunna förstå mig, när du inte vet något om mina demoner, frågan är väl egentligen varför kan man inte bara njuta av stunden och skita i allt som hänt förr och faktiskt må bra för en stund.
Du fick mig att må bra, du fick mig att glömma allt han sagt, allt han tryckt in i min skalle som annars förföljer mig varje minut.Allt sånt försvinner när jag hör din röst, det är sjukt men jag behöver dig, samtidigt som jag inte vill det, för jag kan själv, jag kan klara mig själv,
Det är lite creapy att jag säger det jag säger, det är sånna saker man håller för sig själv och absolut inte säger öppet, men jag måste, eller rättare sagt jag vet inte vem jag ska prata med längre, så jag pratar med mig själv, och då slutar det så här tyvär.
dock har det blivit dissen lite för många ggr nu, är det ett tecken på att man ska fatta vinken?

Säg mig vad i hela friden jag håller på med !!
Jag blir tokig, det är just av funderingarna/anledningarna ovanför som jag höll mitt inre iskallt och tomt förr, då slapp man allt sånt här.

Kommentarer
Postat av: Natha

Det blir nog bra snart skaru se.

2008-06-13 @ 10:41:57
URL: http://nathaliedeniz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0