Behov...

Jag har behov, och det är starka behov, mycket som lär fixas nu känns det som,
börjar bli lite för mycket,

lediga dagar är inte helt fel heller, det ser ljust ut på finlands avbytarbänk ^^
oo vilken härlig humor.

Så jäkla skönt man sov i natt då, helt underbart, vad säger ni ska man orka städa rummet snart, eller ska jag föda upp mina kära husdjur lite till?

Med tanke på att min första affärsidé med att sälja slem misslyckades ganska hårt så har jag nu valt att byta område,
det nya området är nu jätte trevliga husdjur, rättare sagt dammusråttus en ny art, som är väldigt lättskötta och sociala djur, de är överallt och lite till, de kräver väldigt lite skötsel så perfekt för alla senildementa och fattiga studenter, som behöver lite sällskap i vardagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0