Antar utmaningen

Regler: -
Beskriv först reglerna -
Svara på alla frågor -
Välj ut 6 personer som du vill ska svara och utmana dem i deras bloggar, be dem läsa din -
Låt personen som utmanade dig veta när du svarat på utmaningen!

Fem saker som finns på din Att-göra-lista idag?
♦ Sova
♦ Stan
♦ Få tag i mammsen
♦ Sova
♦ Sova

Vad gjorde du för 10 år sedan?
♦ Jag sprang runt med killarna i klassen och spela fotboll eller nå annat udda. njöt av att vara liten helt enkelt

Ställen du bott på?
♦ Brynäs - Gävle- Sverige, Hem ljuva hem !

Fem saker du skulle göra om du var biljonär?
♦ Köpa mig en riktigt fräsch lägenhet men ännu fräschare badrum
♦ Köpa massa nya möbler.
♦ Köpa mig en ny cykel
♦ Skaffa körkort
♦ Dra utomlands

Jag utmanar: Sesse, Tobbe Linda, Hägge, hammarstrand


funderat på en grej, varför är killar med oheta brudar? vad får de ut av det egentligen?
visst utsidan är inte allt, men man lär väl iaf tycka att personen man är ihop med är het på nått vis?
eller är jag ute och cyklar? och varför är de "snygga" brudarna med de fulare killarna?
eller är det också något jag bara fått för mig ?

Jäklar i mig vad det regnade nu då, inte bra det här inte, kallt börjar de bli oxå, kanske dax att klä på sig igen efter duschen.

jobbet alltid lika givande och intressant ;)

Kommentarer
Postat av: Natta

De där med snygga killar å fula tjejer har jag aldrig sett av men snygga tjejer å fula killar har jag sett :p har det med trygghet att göra kanske? Osäkra tjejer som hoppas på att inte bli lämnade ?

2008-06-30 @ 22:17:09
URL: http://nathaliedeniz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0