12 timmar...

Jao då har man jobbat sitt första 12 timmars pass den här sommarn, känns väl lagom roligt, så sjukt trött så det är inte sant, blir väl så när man bara sover 3h per natt :(
Jag sakna Emil, det här suger !

Aja dagen har iaf gått dunder fort, var och kollade på en massa vattenstationer och käkade glass i solen, en perfekt förmiddag då man inte gör ett skit.
dock mådde jag skit på eftermiddagen, trodde jag skulle ramla ihop där, riktigt äckligt lär jag säga, men så är det..

Dagens stora fråga :
Ska man ta bussen eller cykeln i morgon?

Ska man lura lille syrran att baka havrebollar med mig ikväll?
så kan jag ha tävling igen om vilket recept som var godast, hur stavas reccept fresten? :S
Carro och stavning är som hittler och judarna.

Nej ska man kolla hur långt man ligger efter man ligger i matten och sen lägga sig och sova, det känns väldigt lockande, med tanke på att de inte blir någon sovmorgon i morgon heller :( men men smällar man får ta om man inte vill bli på smällen haha nu var jag rolig (tycker du inte natta)

På tal om det, vart har flickorna mina tagit vägen?

2 skift kvar sen är det semester !

wohooo!
så lär man avsluta här med stil ju !

Fly high and krasch like a super star !


Kommentarer
Postat av: Alius

hittler? fresten?



redan semester? kommunalanställd eller?

2008-06-23 @ 21:42:02
URL: http://aliusmojoe.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0