true story

Vem säger att livet är lätt egentligen?
Den som säger det måste vara hög som ett höghus eller bara allmänt korkad,
livet var lätt sålänge man var liten eller när man tränade 5 dagar i veckan och resten sov man,
då var livet lätt av en enda anledning och de var att man inte hade tid till nå annat,
och var man liten så fanns man bara, ens syfte på jorden då var obefintligt, inte för att det har
blivit någon större skillnad nu, men nu är det krav på allt, det är inte en grej du kan göra utan att du
garanterat har en massa krav över dig...

ne men nu lite saker som underhäll mig själv med under jobbets långa dag,
beskriva mig själv genom kändisar :
paris hilton/ dolly parton = asgarv
dolly parton/ j,lo = börjar närma oss lite
de ovanstående fast vi slänger in oprah winfrey i smeten så har vi kommit lite närmare
när vi har gräddat kakan så lär vi lägga en schyst glacyr och den tänkte jag mig skulle bestå
av världens starkaste björn BAMSE, världens fjolligaste gris NASSE, samt den ända kon som kan
bära upp ett par hängselbyxor så snyggt KOBO ;)
Nu har vi en perfekt blandning..
roligare än så har inte jag på jobbet, speciellt inte idag, jäkla gaslarm överallt ju, då kan man ju inte göra något,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0