Tisdag?

Är det redan tisdag?
måste tiden gå så fort? jäkla skit han kom, han var, han lämnade spår och han försvann,
min lilla volter har lämnat mig vind för våg igen, känns skapligt tungt lär jag säga, saknar han redan.
inte bra det här...
men vi ses snart igen,

Carro har vart på bio - brudens bästa man, riktigt rolig, det är en sån film man kan se 20 ggr om, jag ska så ha den när den kommer på dvd, volleyboll har vi oxå hunnit spela (ovanligt ?) haha nee inte direkt.

oo så fick jag låna polisskolan filmerna 1-4 någon som vill se på film?

haha jobbet idag då?
Jo jag har kommit på hur jag ska få tiden att gå..
börjar jobba vid halv 8 -prover
vid halv tio går man tillbaka sätter sig läser lite tidningar och tar det lugnt, lunch vid halv tolv-tolv sen
går man ut till seddis och checkar läget, så är man där någon timme tills det är dax att gå hem.


hehe

fly high and krasch like a superstar !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0