schtizo jag?

jag tror fan att jag börjar bli shtizofren eller hur det nu stavas,
jag hör röster, jag ser folk överallt även fast jag är helt själv, det börjar bli rätt irriterande faktiskt,
men framför allt jag börjar bli två personer känns det som...

en den gamla goda Carro som kör sitt race och skiter i resten, den som hänger med hänger med, resten SYND
Det var så mycket skönare att vara den Carro, den Carro kan jag, den vet alltid hur hon ska göra och kör på det.

Den andra Carro är hon som börjat försöka bli lite snällare, lite mer älskvärd, lite mer "tjej" dock har jag märkt att
det är sjukt svårt och inte riktigt min grej, men jag får försöka lite till..


Ena stunden får man skäll för att man är irriterad,
andra dagen när man är glad, får man halvt skäll för att man är glad?
vad ska jag göra för att göra folk glada?
JAg är ingen sån person som kan dölja mina känslor, är jag glad så lär jag få vara glad utan att bli ifrågasatt.

Nej nu ska jag dansa någon som vill med?


På tal om mulverdjur, vart tog du vägen?
du bara försvann en dag ju, nästan så man saknar att snacka med dig,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0