Saknad

Vad är egentligen en saknad, vad betyder det egentligen?
när jag slog upp det så fick jag fram det här.

Svenskt uppslagsord
saknar [²s'a:knar Uttal] saknade saknat sakna verb
vara ledsen för att man inte längre har (något el. någon)

Inte för att jag inte visste vad det betyder men det är ändå så dimmigt, ja jag saknar något jag inte längre har men varför har jag inte det längre då?
varför ska livet leka med ens jäkla känslor hela tiden? varför ska allt bli så jäkla fuck upp just nu, det är skumt egentligen för det är snart mitt så kallade "nya" liv börjar som maria så fint kallade det,
Det gör mig skraj som fan, inte vill jag vara en mes och bli rädd men håll med om att det är scary ny stad, nya människor, nytt hem, inga vänner ingen familj, lite bort sprungen jag lär känna mig. men jag är ju borror så jag klarar mig alltid men ändå. jag ska ju vara "cool/tuff" jag är ju sten cool ju :P


De senaste tiden har jag gått runt och saknat en massa saker, när det plötsligt slog mig vad i hela friden är det jag saknar, och varför saknar jag det, vad är det med den/de personerna/sakerna som gör att jag saknar de så mycket.

Jag kom väl egentligen inte fram till något vettigt, mer än att det är en själv som startar alla jäkla demoner man har i skallen som säger att man saknar dem, så egentligen så borde det ju bara vara att inse vad problemet är och att de inte går att fixa den närmaste tiden, istället för att acceptera den tanken så går vi runt och mår dåligt över att vi saknar en viss person eller sak, iaf jag gör så.

dock lär det sägas att det är jävligt svårt att acceptera den tanken....


nej jäklar vad det här inlägget inte alls blev som jag tänkt mig, men va tusan det bjuder jag på.
lite skoj är det iaf, haha hur kan allt låta så bra i skallen men sen när man väl trycker ut det på skärmen så ser det så jäkla tråkigt ut, men det är oxå sånt jag bjuder på.


lugn natt utan vidare mycket tjaffs, väldigt ovanligt för att vara jag....
nu kanske det är dax för sängen, eller vad säger nu, snart vart vaken i 19 h :P ^^*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0