oförstårligt

Det är för mig ett stort mysterium hur killar tänker egentligen, iofs så finns det nog ingen som vet hur det andra könet tänker, och den stackars människa som lyckas med det ska fan i mig ha nobelpris för sin upptäckt !

De senaste dagarna har inte kännts som om det var jag som traskat runt här, utan det har bara vart ett tomt skal som liknat mig.
liksom jag har vart där men ändå inte, jag har gått runt och stört mig på sånna sjuka saker så de är inte sant, iofs har det svidit, det har det verkligen gjort, men det känns som om det har vart värt det nu, för jag ska visa er alla jag kan göra/bli vad jag vill bara jag har bestämt mig, och nu kan ni ge er fan på att jag har bestämt mig.

Vaknade i morse av min helt underbara alarmsignal, jag tror den är tysk eller nå, fattar inget av den iaf, kanske därför den är så bra :D
Igår nådde man botten så idag är man kung !
någon gång mellan 04:47 - 10:46 så insåg jag att det bara är onödigt att försöka förstå och ännu mer onödigt att ens bry sig, jag är den jag är, det är bara att ta det som en kvinna och gå vidare, är jag inte bra nog för dig, synd ! 

Jag tänker inte ändra på mig bara för att du vill det ! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0