massa kuriosa

tanke som slog mig inatt när jag satt på den snurrande bryggan och kollade på monster haren som käkade gräs,
varför försöker man vara rolig/intressant/underhållande i sin jäkla blogg för, det slog mig även att den senaste tiden har
jag skrivit en massa och sedan raderat det för att de inte var "roligt/intressant/undethållande" nog.

En annan tanke som slog mig,
den här sommarn har verkligen gått fort, nu är det bara ett skift kvar med mitt kära C-lag innan jag hoppar över till D där
de tydligen bara ska snacka husvagnar och golf, kan bli ett intressant slut på den här sommarn ;)
men att C-skiftet går på semester betyder 2 saker
1: jag måste baka något åt dem i natt
2: jag är lång ledig (ledig en HEL helg)
"lång" ledig har jag inte varit sedan i början av juni så det kom väldigt lägligt...
nej ska man duscha nu kanske?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0