konstigt..

inte visste jag att det skulle vara så svårt att hitta bra snoddar, förr fanns de överallt, nu finns de ingenstans kan det bli värre?
jag är så sjukt seg idag så det är inte sant, att det dessutom är skit varmt och jag ska åka och jobba känns inte mycket bättre.

får vara glad åt att jag iaf tjänar lite pengar, inte mycket men ändå...
jag är så trött på allt, vill bara lägga mig ner och sova, hoppas finna svar, jag vill veta vad som händer i höst, känns bara jobbigt att gå runt och oroa sig.

varför blir jag så bitter när jag har sovit dåligt för?

morgon sväng på stan med lillen, alltid lika trevligt, blev bjuden på godis av bra el killen oxå, haha

Kommentarer
Postat av: alius

sömnen har inte med din bitterhet..du e bitter 24/7 ^^

2008-07-03 @ 17:45:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0