Killar = kär ?

Nu kom det, kan killar verkligen bli kära?
vet de ens vad kärlek är?
och hur ser kärlek ut för en kille?

MAria min lilla bonde fick mig att börja fundera på det, kan killar bli kära?
jag har svårt att se att de kan de, klart har de känslor och så, men att sammankoppla
killar med kär känns inte rätt, det känns som att tanka en diselbil med bensin, vilket vill säga inte alls bra.
När jag tänker på ordet kär så får jag fram bilder på tjejer som svävar runt på små rosa moln för att deras
kärlek sa hej eller nå sånt, för en tjej betyder kärlek och Jag älskar dig, något djupt och han är min rätta bla bla bla
ni vet den vanliga rappakaljan,
men det känns som om kärlek för killar är när de har någon de är trygg med, killar nöjer sig
med någon som de finns där, medans tjejerna svävar på moln, tänker de, ja det här kan väl bli bra,

Egentligen är det ju självklart att killar bli kära, men det låter ändå fel, eller något, jag vet inte,
jag vet bara att jag har fallit pladask för mitt monster, så sjukt söt., vill inte ens erkänna det men så är det,
jag har kommit fram till att det känns så sjukt bra att säga det,
Jag är kär, jag är kär, ja Carro är kär, kan ni gissa i vem?
jo Carro är kär i Emil, slå det ni era amatörer :P

shit vad fjortisvarning det här blev, men det är lungt jag bjuder på det...

nu lär jag jaga på niklas lite, så jag kan åka till lilla tobbe snart !
var rädd om er gott folk
och för att ni inte ska glömma så påminer jag er igen, 

 Carro ler av en anleding och den kan stavas till Emil

Kommentarer
Postat av: Natta

"kan stavas Natta" menar du väl ;>

2008-07-13 @ 09:49:23
URL: http://nathaliedeniz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0