Karbinhake !

God morgon Sverige !

Jag kan nu officiellt erkänna att jag är kär !
Det tog sin tid men nu är det sagt och gjort, nu kan jag inte förneka det längre,


Så tillbaka till verkligheten,
jobb idag, gick riktigt bra, var nästan roligt förutom den där gubben, han gör mig illa till mods, vill bara springa och gömma mig när han kommer, han är en sån där gubbe som jag får peddo vibbar av, som tur är så är det bara den här veckan han är med oss.

hehe, sovit som en prinsessa i natt tror jag, :S var utvilad när jag vaknade iaf, känns skapligt skönt lär jag säga.
Fick nå papper från nacka akademin idag, hade nästan glömt bort att jag hade sökt där, så nu hoppas jag på att komma in där, det skulle vara helt underbart faktiskt, men som sagt vi får se vad som väntar i framtiden.

eftermiddag i morgon sen är det helgnätter som väntar, kan det bli bättre?
bara 38 skift kvar den här sommarn :P

Jag har hunnit funderat en del idag också, men det är grejor jag håller för mig själv så länge...
lite mystik och spänning lär man ju ha eller hur?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0