inte igen...

Varför kan jag aldrig sova som normala människor?
i natt har jag snurrat runt runt runt runt och ännu mer runt, vaknat minst en gång i timmen känns det som, helt sjukt hur dåligt jag har sovit, tror jag ska börja göra som emil säger och stänga av telefon jäveln !

och foten, snart hugger jag av den, vad är det för mening med att ha något som ändå bara gör ont hela tiden?
kan någon se en logisk förklaring till det?

får vara glad över att jag ska träffa natta i dag iaf, det var inte igår det hände senast.

nej gott folk, nu måste jag klä på mig och bege mig ut om jag ska hinna och slippa ha en sur fru efter mig

fly high and krasch like a superstar !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0