hoppsan

Jag hade ju världens idé om vad jag skulle skriva om i morse,
eller i morse är kanske att ta i klockan var ju ändå närmare 2 men iaf :P

det var så bra, jag hade allt klart för mig, men självklart så försvinner det, så nu får jag krampartat trycka
fram nå nytt...

Det här kan ta ett tag så var god dröj...
Du är nu placerad i kö,
det är 12 personer före dig i kön, men vi tar emot ditt samtal så fort vi kan.

Nu slog det mig, vi kan diskutera disksvampar,
det finns väl inget mer intressant ämne i denna värld än just disksvamapar.
De är antingen jätte fräscha eller hur snusk som helst...
None

Carro är ju hur cool som helst med sin schakrutsmönstrande lagning ^^
gjorde det helt själv, nästan stolt :P


Kommentarer
Postat av: Natta

MITT TYG :D MOHAHAHHA



2008-07-14 @ 21:41:12
URL: http://nathaliedeniz.blogg.se/
Postat av: Natta

Engång var ajg typ 320 i kön :D de va jobbigt:P

2008-07-14 @ 21:41:30
URL: http://nathaliedeniz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0