Hopplöst

Jopp varför är det hopplöst?
ställer svar som alla vägrar svara p...
Hopplöst nu ju, orka göra något? alltid något skit som ska strula !
paj i natt iaf, får se om Jag klarar av att göra det utan att elda upp köket...

palla ! undra jag om inte jag är ett ensamvarg egentligen, jag ska inte vara med någon eller några
jag är en sån som trivs att vara själv i bland, och jag är en sån som hellre lever själv än lever i en sjuk saknad,
för jag tål det inte, jag blir psyko, min hjärna har börjat gå för högvarv igen.
tankar jag trodde jag hade lyckats gömma, har tydligen börjat krypa tillbaka, frågan är i hur många år man orkar stå emot skiten, hur länge orkar man hålla ställningarna?

Hur länge orkar/kan/klarar fins viljan kvar som gör att det goda fortfarande kan vinna,
någon gång måste ju även den sidan bli trött och rasa samman...

förstå vilket krig de skulle bli, typ myrornas krig i stor bildtappning, skulle vara intressant att se,
undra om man kan hitta något mönster i det?
nästan så att man skulle ta och göra en undersökning -hmm-

hehe nee nu ska vi inte sitta och komma på en massa skumma idéer, då kanske man får för sig att utföra dem, och vem vet hur de skulle sluta haha

Kommentarer
Postat av: Anonym

De goda kan aldrig vinna...



Join the dark side! We got cookies

2008-07-05 @ 01:32:47
URL: http://aliusmojoe.blogspot.com
Postat av: vasquezfoto

sluta ät paj och se till att röra lite på dig

2008-07-05 @ 17:55:10
URL: http://vasquezfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0