hemma...

Ja då var man hemma igen då, riktigt skönt lär jag säga, motvind hela vägen hem oxå,men det är som vanligt, iaf börjar de bli som vanligt då jag haft det de senaste 4 skiften.
life is wonderfull som någon klok aningen hög person sa en gång i tiden..

hittade mina snoddar iaf, så nu har jag så jag klarat mig någon vecka iaf, lättast hade iofs vart att raka av sig skiten.
undra jag hur länge det tar innan pojk stackarn ringer...


jo nu ska ni få höra vad som hände mig på jobbet...

Jag sparkar foten i en stege ! visst är det underbart !

så nu har jag fått order från häckling att jag inte får sparka på annat än lille syrran och fotbollar,
vilket låter rätt logiskt men ändå, hur ska jag klara det, jag skulle ju vinna os i "sparka misshandlad fot i så många stålsaker du hittar "

man kanske ska ta ett snack med os förbundet och se vad de kan ordna, kanske kan bli värsta grenen ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0