Happy Bean

JApp vilken jäkla rolig helg jag hade igår, det är inte klokt, haha så klockren,
det är sådär en chill kväll ska gå till, tobbes inmitation av jan hooko är klockren ;)

haha och det nattliga besöket till lilla natta sånna där oplanerade små saker som gör att livet blir upplyst,
nu har vi bara 4-7 kvar av filmerna oxå :D
haha

jag var vaken 24 h igår så jag var skapligt död i natt, förlåt gubben för att jag somnade,
det var läskigt, jag vaknade och frågade vart du var, förstå hur jobbigt det kändes när jag insåg att
du inte var där brevid, :(

det är jobbigt det här.

Kommentarer
Postat av: Natta

NOT ANOTHER GAY MOVIE OCH ERA MINER ÄGER :D tobbe såg äcklad ut och du såg livrädd ut :D

2008-07-13 @ 22:36:21
URL: http://nathaliedeniz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0