Funderingar

Jag fick en del intressanta sms igår, som fick mig att börja fundera på en grej,
det har vart så mycket prat nu om att killar gillar större kvinnor och sånt, men är det verkligen en nyhet?
är inte det bara något som de alltid har gjort men inte har vågat stått för?

Vart går gränsen för mullig och tjock, hört de mycket nu, jag gillar mulliga brudar, men vad är egentligen, mullig?
jag har min idé av det, men den verkar tydligen vara fel, så när är man mullig och när är man tjock?
eller är det bara så enkelt att mullig har blivit de nya ordet för tjock?



idag är en sån dag, då man bara flyter fram i tid och rum utan någon egentlig koll på tillvaron, känner mig så sjukt borta, vet inte om det beror på den här helgens jobb med minimala sömn eller om jag bara har börjat tänka för mycket igen,
jag vet iaf att jag inte vill jobba idag, jag vill inte ens vara i närheten av den där gubben, -usch vill inte !-


Vad vill folk mig egentligen? jag får tok på att man först säger en grej, sen ändrar man sig helt plötsligt och nej det har jag inte sagt, nej det vetjag ingenting om, varför kan folk inte bara vara tyst då?

Nej nu kanske man borde göra sig klar för jobbet, med andra ord, man borde klä på sig...


Kommentarer
Postat av: Anonym

man ska skita fullständigt på vad andra tänker.. man ska köra sitt race.. mår du bra som du är så är det underbar.. om inte kanske man borde tänka om lite.. =) ha det bra

2008-07-06 @ 18:57:55
URL: http://vasquezfoto.blogg.se/
Postat av: natta

Jag hade fått instressant sms jag med. Vaknade med ett mejl från Alius där de stod att du inte ville köra 69:an med honom. Fy vad du är elak :O ;>

2008-07-07 @ 08:47:01
URL: http://nathaliedeniz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0