........

Är det okej att ge upp?
kan jag få tillåtelse att bara lägga mig ner och försvinna? så sjukt trött på allt som är nu,
det som är ännu sjukare är att det inte är något, när man väl har chansen att bli lycklig, då
sätter skallen igång och spökar, jag vet att jag sagt det förr, men nu orkar jag fan inge mer,
känns som att den här ggr är jag mer seriös med det än jag vart förut.

Varför är allt så hopplöst, varför kan jag bara inte hålla mina fötter från hårda ytor, varför kan jag
inte bara öppna upp mig lite och berätta för någon iaf vad som pågår där uppe,
egentligen så borde det ju vara omöjligt för mig att något pågick där uppe med tanke på att det är
rätt tomt men iaf,

Så sjukt less på allt, när allt äntligen började falla på plats, då kommer slagen, de små sakerna
som de inte tänker på, som är så stora för mig, varför känns de som om de bara finns 1 person
som verkligen känner mig.

på snart 20 år är det bara 1 person som verkligen känner mig, som vet 98% av allt som hänt i mitt liv och
som vet hur jag fungerar in i minste rörelse, det känns ganska tragiskt.
Varför kan jag inte lita på de personer jag länge hade som skyddsnät, som jag länge trodde var sånna
jag kunde lita på, hur kunde man egentligen vara så naiv?

Vad är det med mig?!
Vad i hela helvete håller jag på med? jag kan inte fortsätta så här, det funkar inte.

Varför kämpa för något som redan är förstört?
Varför kan ni inte bara lämna mig ifred och låta mig självdö?

Kommentarer
Postat av: Linda

Åå borror:( så ledsamt men om det gör dig gladare så ser du alltid glad ut det får nog andra att bli glada också^^

2008-07-10 @ 13:02:19
Postat av: Natta

Du får ej tillåtelse, tyvärr!

2008-07-10 @ 18:46:15
URL: http://nathaliedeniz.blogg.se/
Postat av: Sandra

Sluta va så negativ kvinna. Känner att du behöver en Riga-resa;)

2008-07-11 @ 02:09:41
URL: http://heggih.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0