DiLeva

"Vi har bara varandra och "
"Vem ska man tro på, tro på, när han gör så här" 

Säg vad man vill om snubben men han hade sina stunder han med,

Tänk för mycket, känns som om man blivit sviken, känns som om jag förväntar mig för mycket,
känns som om jag är en sån person som ska leva själv,
jag har levt själv så länge så det känns hopplöst att ans tro på att jag skulle kunna bryta mina
vanor, vill jag det ens? jag vill inte bli beroende av något.
Man blir ju fan bara sviken och sjukt besviken varje gång, frågan är bara varför han inte inser
det, eller är det bara jag som är för känslig?
Är jag med någon vill jag inte hamna längst ner på prioritetslistan som det känns som att man gör nu.
Totalt hopplöst det här.

1 skift kvar som sagt, sen blir det åmot !
ska bli så jäkla skönt att komma bort en sväng,
minigolf och tant grön i morgon? någon som är på?

någon som har nått bra recept på blåbärspaj?

slå en pling vet jag :D 


                             
                                          Satan vad man saknar den där gamla goda tiden !
                             Bästa dagen i ens liv?





                                  
                                                                  min kära syster och jag,

Kommentarer
Postat av: SESSE

Inte sno bilder från min blogg utan tillstånd ;)

2008-07-24 @ 19:06:44
URL: http://sesses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0