Bitterfitta !

Japp idag är det en tycka synd om mig själv dag, och innan någon ens yppar sig om något så kan jag medela att ja jag vet det är inte ett dyft synd om mig egentligen, jag får helt enkelt skylla mig själv som sparkar fotjäkeln i en jäkla stål dörr.

men vilket fall var till läkarn idag, gav mig som väntat ingenting, eller rättare sagt något är trasigt i foten men de anser att de ändå inte kan göra något så de skickade hem mig igen, vilket var jäkligt ovanligt eller hur...

meningslöst att ens söka upp de där jäkla tomtarna, men varför känns det som om min sommar är förstörd?
tjejmilen kommer väl gå skit bra :(

Jag känner mig sjukt ensam och övergiven, men framför allt så jäkla liten och misshandlad,
jag vill kramas, jag vill glömma allt för en kort stund och lossas att allt faktiskt är bra och att inget har hänt.
Kan man ha sån tur?
tveksamt ju,

Jäkla skit men nu ska jag iaf lägga mig och glo på polisskolan
jag ska rent ut av ha ett marathon, :D haha

Fly high and krasch lika a superstar, (and undvik staldoors)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0