askalas i åmot

haha det första som slår mig när jag tänker på det är,
1: micke och bollen
2: tops inte toffs, utan tofs med p (Maria vet vad jag försöker komma till )
3: min nya badkompis jepser ;)

haha så jäkla skoj men hade igår, volleyboll och allt dock så straffar det sig, ni ska se mitt ben :(
och jäklar vad trött man är idag !
ska försöka ta mig till affärn och köpa nå, kyckling kanske skulle kunna funka -hmm-

lär ändå ha frukost i morgon så :P

nee jäkla bra helg har det vart, en av de bättre faktiskt på väldigt länge...
dock så fick vi problem med kameran så de de blev aldrig nå efterbilder, eller nå fest bilder alls :(
jäkla skit, men sånt får vi väl ordna någonannan gång :p

så jäkla skönt det ska bli att få sova i sin svala stora sköna säng :D
det är mörkt :D

höll ju på att glömma, vi såg bernard och bianca idag, så jäkla bra !

ne folket nu får ni ha det så bra, nu ska tant masa sig till affären...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0