Andra - Oseriöst

Detta inlägget ska handla om en sån rolig sak som bajs !

Hör ni bara ordet får mig att le
Ja jag vet jag är inte riktigt vettig som skriver ett helt inlägg om något som äckligt som bajs,
men för mig är inte bajs äckligt, eller jo det är det så länge de inte kommer från mig, och
om de skulle ligga någon annanstans än i toan där det hör hemma, men iaf jag kom på en
sak idag på jobbet.
Förstå vilken mobbing och förnedring bajset har fått utstå genom dess väg genom kroppen.
Det började som en ända stor familj som vi tuggade sönder och svalde, och sen genom
kroppen har vi plockat bort syskon från föräldrar föräldrar från kusiner och så vidare.
Till slut så är det bara de dåliga, de överflödiga kvar, och när de stackars familje medlemarna väl ses
igen om de nu gör det, så skiter vi ut, dem...

Förstå vilken jäkla stil vi använder oss av, jag är helt säker på att om skit kunde prata och var amrikanskt
så skulle de garanterat ha stämt oss för både trakasserier och sveda/värk,  så nu tycker jag att vi skänker
vårt bajs en tanke varje gång vi sätter oss på toan och ska skita ut ännu en sönderplockad familj, ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0