affärsidé

Nu kom jag på den kanske bästa affärs idén
jag ska sälja moln till ett överkomligt pris, det kan special beställas för en mer unik och tillfredställande design och funktion för kunden...



Jag är kanske hur bra som helst!
kanske hur hüper idag som helst oxå, men så går det när man får dra nöd duschar halva dagen
det är ett jäkla sprut i vissa av dem kan jag säga dig ;)

haha lika start stråle som för hocke när han har druckit 4 öl ;) haha
så skönt att jobba med så sköna människor, det är helt underbart,
dock så byter jag snart skift till husvagn och golf skiftet vilket är två saker som verkligen inte intresserar mig,
men vi får se hur det blir, man kanske kan locka fram lite humor ur dem...

1 vecka till sen har jag min lång semester, en hel helg !
sug på den ni :D
hüper !

I'm sitting on my pink cloud and i feel so hûper sexi !

NoneNoneNone


Kommentarer
Postat av: Natta

Nej den sega fan :P

2008-07-20 @ 20:54:09
URL: http://nathaliedeniz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0