sleeping

Carro uppe sjukt tidigt i morse, för att följa med mammsen och lillesyrran till uppsala.
min älskade lilla syster ska ju spela Storvreta,
så bara kravla sig ur sängen vid sju halv åtta, riktigt tungt men det löste sig...
En jäkla schå att hitta lär jag säga, jag är så bra kartläsare -himmlar med ögonen-
haha nee men vi hittade till slut först på plats var vi oxå. den du.

hittade till och med till hallen, haha stod bara där i 1½ timme, jäkla hall.

haha på vägen hem då, då jag skulle vara social med mamma, var nog däför jag skulle följa med från första början, vad gör man? jo man sover hela vägen hem. haha så äg.

min lilla söta syster, som äntligen tagit sitt förnuft till fånga och ställer sig i mål igen,
så bra hon är, hon börjar till och med se ut som en riktig målvakt,

(kanske märks att Carro är stolt över sin lilla tilda som äntligen står i målet igen)

de vann första matchen iaf med 1-0
andra spelade de 2-2 men då stod adde hon med håret.
men oj så fick jag visst inte säga men ee vem bryr sig..

kommer hem och man somnar på soffan, jag och mamma låg och "vilade ögonen" i varsin soffa, tills det elaka grottrollet kom och väckte oss. tyckte allt det var lite elakt, vi skulle ju bara kolla på skidorna .

Träning idag, ingen bra idé satan vad dåligt det gick, länge sedan jag svettades så mycket, hjärtat slog i hundra femtio utan att jag hade gjort något, kanske inte ska träna när man är förkyld :S

ee ibland ska man göra dumma saker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0