Same shit, diffrent year

Allt är som vanligt, samma problem står kvar idag som igår, det är sjukt hur det kan gå.
Jag vill bli fri, jag vill känna vinden i mitt hår, höra träden viska, "äntligen är du fri, ja du är fri"
Varför gör jag mig inte fri?
För jag kan inte, du stryper mig, jag kämpar för att slå mig fri, det funkar inte, jag står inte ut längre,
skolan går åt helvete, och ingenting funkar.
Så mycket sjuk som jag var under 07 har jag fan i mig aldrig vart, vad är det för fel ?
Jag ska ju vara den osjuka ju.

Jävla skit, Varför är allt man snackar om bara en massa shit, istället för att koncentrera sig på viktigare saker, som typ att klara skolan och sånt, så man kan bli NÅGOT när man blir STOR frågan är bara vad något är och om man någonsin kommer att bli stor,

tror det är många som känner sig som mig, helt vilsna och bort glömda, ändå känner jag mig så sjukt ensam,
det är helt skumt, jag vill fly från allt,

lillen du vet det skulle inte sitta fel med lite melon, vi får ta och göra om det någon gång ;)

på tal om lillen, vi firade vårt nyår med singstar, och jag säger ju det, jag blev aldrig tondöv, min lycka är gjord ;)

Kommentarer
Postat av: Kaptenmjau

dina problem blir bara större o större va?:D

2008-01-02 @ 16:42:16
URL: http://aliusmojoe.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0