same same

Ytterst lång dag i skolan idag, och längre kommer den bli i morgon, frågan är hur i hela friden man ska orka,
hehe är inte livet underbart, Varför går bones på de tider då jag inte är hemma?
Varför tar skolan så mycket tid?
Varför är det så mycket roligare att läsa en blogg om andra som klankar ner på andra, då de andra klankar ner på den första som i sin tur klankar ner på den 4:e för att den 3:e inte sa att den 2:a inte sagt nå om att den första hade klankat ner på den.

haha nu luktar jag gott oxå, den ni, det hade ni inte räknat med va? nej jag misstänkte väl det.
haha varje dag ska det komma något som blir till ett minne av mig.
när jag blir gammal och dator har bytts ut mot något annat hypercoolt så ska jag sitta här och läsa min blogg och skratta åt mig själv och mitt liv, för är man tillräckligt gammal så måste man vara tillräckligt vis, och är man vis får man skratta åt sig själv.

Fick böckerna idag, är sjukt taggad ^^

Första dagen på det här året har börjat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0