long time ago

Japp, det kan man ju lugnt säga att det var, har ju inte visat mig här på evigheter, ni kanske tror att jag har förolyckats i en msn olycka, och där kan vi väl säga att ni har ganska rätt.

jäkla dejten med vuxenvärlden förstör mittt fredfulla lugna liv, jäkla skit, har så mycket jag måste göra nu, och så lite jag gör :(
så sjukt besviken och arg på mig själv, ändå gör jag ingenting åt det, är inte det lite tragiskt ändå?

inte så mycket som har hänt i mitt lilla liv ändå.

har bara förlovat mig och fått reda på att jag ska ha en unge om 7 månader, det ni, 
haha nee jag skojar bara, jag skulle nog bli den sämsta föräldrern någonsin, jag innesitter inte de där mammaegenskaperna riktigt, 

hehe nee nu ska jag gå och plugga lite, så jag klarar den jävla tönt tentan på lördag.

Ha det bra gott folk !

Kommentarer
Postat av: Maria

Vad du skrämms :P så där får du ju inte skriva, förlovad å gravid... jag höll på å få en hjärtinfarkt haha

2008-01-17 @ 14:48:56
Postat av: Nathalie

Tror inte du skulle bli en dålig mamma och ingen har mammaegenskaper när dom inte ens fått barn :P Hade inte jag iaf. Va typ livrädd för ungar och allt xD

2008-01-19 @ 13:35:33
URL: http://nathaliedeniz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0