first time

Yehaa, första gången jag blir omnämd på en annan blogg, vad jag vet iaf, nattas blogg räknas dock inte,
det var herr bitter själv som tycker att jag gnäller för mycket, men det kan jag ju inte riktigt hålla med om,
Jag är bara väldigt oglad och komenterar lite för mycket, jag är kanske ger informationen lite för många ggr men hej,

Första ggr jag började med min hemtenta på höskolan, jag frågar mig stort! hur i hela friden ska jag hinna med det här?
HUR 3 tentor ska vara klara på 2 veckor,

haha sånt är livet...
sjukt bra humör idag iaf,
Jag saknar min lilla skönhet, min lilla älskling, 3 veckor innan jag får tillbaka min lilla mobil oxå,

trött kanske man ska sova igen?

missar fysiken i morgon med, jäkla människor och inte kunna göra något rätt.

fresten  vill ni gå in och hälsa på herr bitter så nås han på
sesses.blogg.se
mannen myten.legenden.

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Bajs!

Känner att ja kommenterar för lite så passade på! :D

2008-02-01 @ 11:15:21
URL: http://nathaliedeniz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0