Borror is back in town

Länge sedan det var så här men får bara ta och säga välkommen tillbaka,
känslor och livet är borta,
en tenta som inte kommer funka men hey vem bryr sig?
det kommer ändå gå åt helvete, ochd et sägs ju att allt som händer har en mening, så det ska bli skoj att se vad som kommer hända nu.

Underskatta aldrig kraften hos Carro, hon är fan lömskare än en zigenaräcklen, usch vad jag är hatisk nu,
och det är väl klart som fan att man är moderat.
inge jävla sossepack här inte.
vi har alla ett ansvar att ta, tar man inte det too bad,

fuck jag skulle kunna bråka med vem som hellst just nu, och gå därifrån vinnandes

Vandraren har ingenstans att gå när han kommer fram till slutet,
Slutet är nära?

mina tankar är vapnet, det är det sista ni tar,

Länge leve historian men vi gör salut för framtiden !
nytt år nya hopp. nya drömmar, nya människor vi kan krossa,

jag vill säga nå jätte rasistiskt och klanka ner på alla jävla gysk i detta landet, men jag ska inte göra det, det är bara onödigt, det är ju inte deras fel att det inte förstår bättre att det inte hör hemma här, bara det säger ju allt, iq fiskpinnepaket.

Fuck allt !

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Den enda som verkar ha iq fiskpinne just nu är du som tar ut allt på utlänningar för att du bråkar med din SVENSKA kille. Verkar jättebra du. Å den enda utlänning som gjort dig nått var latino och sånna är du ju vän med? Carro skärp dig.

Så jag tar inget ansvar heller? Då vet man.

2008-01-25 @ 20:04:48
URL: http://nathaliedeniz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0