Yr ?!

Kan börja med att säga grattis på namsdagen maria, hoppas du haft det skoj på jobbet :P

sen kan vi fortsätta med att fundera över, varför jag funderar så sjukt mycket, varför jag är som jag är egentligen?
mycket som har blivit mindre bra på sistonde, men samtidigt jag har stått för den jag är, jag har gjort det folk alltid har sagt åt mig att göra, De gnäller när jag inte gör det, men de gnäller fan mer när jag gör det.

Ursäkta mig då för att jag har en period då jag är trött på allt skit, vill bara rensa så slipper vi bry oss mer om det sedan.

Varför kan folk bara inte fatta att jag vill bli lämnad i fred så jag kan börja jobba mig uppåt igen, nej det är då man ska trycka ner som fan, får psyk, jag har inte använd de smidigaste eller smartaste sättet det måste jag väl erkänna och förlåt till er personer som jag vart lite väl hård mot, men jag får psyk,
lämna mig ifred, jag behöver ingen jävla hjälp jag kan själv, hur kan det vara så jäkla svårt att förstå?

jag har och kommer alltid vara en självständig person som har jäkligt svårt för att ändra på sig, jag är den jag är, och så länge jag är relativt nöjd med det varför ska jag ändra på mig? för att det ska passa någon annan? nej tack det fungerar inte så.

Jag är och förblir den envisa totalt hopplösa Carro som kan vara lika kall som en iskulptur utåt,
Vem vet dock hur insidan ser ut? ingen som kommit så långt än, väldigt udda,

Det finns en tid i våra liv som kommer igen !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0