söndag

Vilken jäkla helg, satan vad skoj man haft det, sovit tidigt och gått upp tidigt det ni, det trodde ni aldrig va?
börjat med hemtentan oxå, börjat skriva alltså, en vacker dag kanske jag gör som sesse och lägger upp onödigt skit här som utfyllnad ;)

det måste vart nyhetstorka i skvaller världen, för vem fan vill veta att bonden fick smaka lite fiffi i thailand?
Det måste finnas mycket intressantare nyheter ?
Eller har det gått så mycket utför att till och med bönder och deras sexliv har blivit intressant,

ja vad säger man?
undra hur lång tid det tar tills fattiga studenter med dåliga resultat blir intressant, då måste jag och hägge helt klart bli första side stoff...
maria är tyvär utesluten här pågrund av för bra betyg.
Dock kan hon få komma med när fattiga arbetslösa ungdommar är på tapetern,
jag lovar att säga till om något av det här blir verklighet.

Kommentarer
Postat av: Sesse

onödigt skit ? ja tyckte de va roliga tankar från mig :P en del gamla, en del nya

2008-02-08 @ 11:46:59
URL: http://sesses.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0